• Lorem ipsum

Garantie
coollamp.nl biedt een productassortiment  wat ontwikkeld en gefabriceerd is naar de hoogst mogelijke kwaliteitseisen. Wij geven echt om onze producten en onze klanten, en doen dan ook onze uiterste best om onze producten in perfecte conditie bij u aan te leveren. Het kan echter voorkomen dat er een product kapot gaat of beschadigd raakt tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien dient u binnen twee maanden na constatering van het gebrek dit te melden bij uw leverancier. coollamp.nl neemt het, in positieve zin, niet zo nauw met deze termijn. Dat u tevreden bent met onze producten is wat telt. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij ten allen tijden kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

De garantie is echter niet van toepassing indien:

  • de aanwijzingen voor gebruik zoals vermeld in de handleiding niet zijn gehanteerd;
  • er zelf reparaties of wijzigingen zijn uitgevoerd;
  • een defect het gevolg is van externe oorzaken, bijvoorbeeld blikseminslag, wateroverlast, brand, verkeerd gebruik of onachtzaamheid;
  • de schade is veroorzaakt door dieren;
  • het product defect is door normale slijtage van vervangbare onderdelen, die als verbruiksonderdelen bedoeld zijn.

De garantieperiode bedraagt 24 maanden  en de garantie is geldig wanneer het product is gebruikt in overeenstemming  met de handleiding en het doel waarvoor het gemaakt is. Aanspraak maken op uw garantie? Wij verzoeken u dan vriendelijk om uw garantie aanspraak toe te lichten per email: [email protected]. Bellen kan natuurlijk ook, op nummer 010 7430618.

Klachten
Helaas, we leven niet in een perfecte wereld en soms gaan de zaken niet zoals bedacht. Heeft u een klacht dan verzoeken wij u vriendelijk om dit direct bij ons kenbaar te maken. Licht uw klacht toe per email ([email protected]), of neem contact met ons op via telefoonnummer 010 7430618.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Ook is het  voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.