• Lorem ipsum

Verzenden

Zijn de getoonde prijzen inclusief verzendkosten?
Nee, de getoonde prijzen zijn exclusief verzendkosten maar inclusief BTW

Wat betaal ik aan verzendkosten?

Nederland: Gratis verzending vanaf € 50,00 onder dit bedrag is uw bijdrage aan de verzendkosten €3,95 inclusief BTW.
België: Gratis verzending vanaf € 95,00 onder dit bedrag is uw bijdrage aan de verzendkosten €8,95 inclusief BTW.
Deutschland: Bei einem Bestellwert bis € 95,00 berechnen wir €8,95. Bei einem Bestellwert ab € 95,00 versandkostenfreie Lieferung.

Hoelang is de levertijd?
Voor lichtbronnen en het comfort LED assortiment bedraagt de levertijd gemiddeld 3 en maximaal 5 werkdagen. Een deel van het coollamp.nl assortiment bestaat uit handgemaakte lampen die in kleine series vervaardigd worden. Hierdoor bedraagt de levertijd gemiddeld 4 en maximaal 6 werkdagen. Kijk bij het desbetreffende product voor de actuele levertijd.

Wat zijn de bezorgmogelijkheden?
coollamp.nl werkt met MyParcel voor de verzendingen. Standaard  bezorgen we uw bestelling op het door u opgegeven afleveradres. 

Wat zijn de ophaalmogelijkheden?
Nederland: U kunt uw bestelling ook ophalen bij een van de 2850 PostNL locaties in Nederland. Ophalen na 15:00 en beschikbaar tot 2 weken na bezorging. Hier zijn geen extra kosten mee gemoeid. Let op: indien u gekozen heeft voor een postNL afhaallocatie zal bij uw bestelling een afhaaldatum getoond worden. Dit is een indicatieve datum, raadpleeg altijd de 'track & trace' informatie van uw bestelling voor de exacte leverdatum.
België: Alleen bezorgen op het opgegeven afleveradres. Indien niemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen, zal uw bestelling afgeleverd worden op het meest nabijgelegen PostNL afhaalpunt (ruim 800 locaties in België).
Duitsland: Alleen bezorgen op het opgegeven afleveradres.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer uw bestelling verzonden wordt, krijgt u een mail met een link waarmee u uw bestelling kunt volgen ('Track & Trace').

Wat te doen als er beschadigingen zijn?
Het team van coollamp.nl doet er alles aan om de producten goed te verpakken, zodat uw bestelling in perfecte staat aankomt. Is dit helaas toch niet het geval? Neem dan contact met ons op, bij voorkeur per mail met toevoeging van een foto van de geconstateerde schade. We gaan het in ieder geval direct voor u oplossen!

Annuleren (retourrecht)

Tot wanneer kan ik de bestelling annuleren ?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (retourrecht). U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

Zijn er kosten verbonden aan het annuleren?
Nee, u krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. U betaalt ook geen kosten voor het retour sturen op voorwaarde dat u gebruik maakt van onze retourservice, zie ook onder 'Retourneren'.

Moet ik het retourformulier (herroeping) gebruiken?
Nee, dit is niet noodzakelijk wij zijn echter wettelijk verplicht dit formulier beschikbaar te stellen. Het formulier is als download onderaan deze pagina beschikbaar. 

Wanneer ontvang ik mijn betaling terug?
De terugstorting vindt plaats binnen 14 dagen mits het product in goede orde retour ontvangen is.

Retourneren

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van de producten?

· indien redelijkerwijs mogelijk, het product en alle geleverde toebehoren in de originele staat retourneren;

· indien redelijkerwijs mogelijk, het hergebruiken van de originele verpakking en beschermingsmaterialen;

· het gebruik maken van onze retourservice;

Hoe moet ik de bestelling retour sturen?

Het retourneren gaat als volgt:

1. Stel ons per mail ([email protected]) op de hoogte dat u het product retour wil sturen.  

2. Uiteraard niet verplicht, maar aub een toelichting waarom u het product retour wil sturen.

3. Wij sturen u per mail een retourlabel wat u kunt downloaden en uitprinten.

4. Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking.

5. Bevestig het retourlabel zichtbaar op het pakket (verwijder of maskeer het oude adreslabel).

6. Geef het verzendklare pakket af bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.

7. Bij het PostNL servicepunt hoeft u niet voor de verzending te betalen.

8. Wij adviseren een afgiftebewijs aan de medewerker van het PostNL servicepunt te vragen, als bewijs van uw retourzending.

Modelformulier herroeping